Orice provocare ne motivează.

Esența monitorizării IT poate fi rezumată într-o singură frază - pentru a ne asigura că toate echipamentele IT sunt sus și funcționează la nivelul așteptat.


Serviciile noastre de monitorizare de la distanță sunt proactive, ceea ce înseamnă că scopul nostru este de a identifica orice problemă în sistem inainte de a crea altele. Această abordare ajută clienții să economisească timp și bani, pe care i-ar pierde altfel prin nefuncționarea rețelei.

Infrastructura retelei dvs.


Noi monitorizam starea infrastructurii de retea pentru a fi siguri ca aplicatiile, echipamentele, serverele si traficul functioneaza bine.

Serviciile de Rețea


Experții InfoKit pot configura și monitoriza de la distanță toate sistemele și serviciile importante din rețeaua dvs.: e-mail, servere, routere, spațiul disponibil pe disc, aplicații de backup, de detectare a virușilor, etc.

Echipamentele de Rețea


Noi oferim dispozitive de monitorizare continuă a sistemelor de rețea critice, inclusiv servere de bază, routere, firewall-uri și stații de lucru 24 x 7 pentru a ne asigura că compania dvs. funcționează eficient.

Nagios
Spiceworks IT Desktop
Fiddler
PRTG Network Monitor

EXPERIENTA NE RECOMANDA

La baza serviciilor de monitorizare oferite de firma InfoKit sta monitorizarea echipamentelor cheie de retea - servere, firewalls si routere. Noi folosim ultimele tehnologii astfel incat va monitorizam reteaua 24 de ore pe zi, 7 zile din 7. Inginerii nostrii descopera daca apare o problema deseori inaintea dvs. si pot initia actiuni corective imediat, salvand pierderi de timp si bani altfel cauzate de intreruperi. Noi monitorizam reteaua dvs. folosind o aplicatie care ne transmite alerte cand anumite activitati cauzeaza atingerea unor limite. Daca o anumita alerta apare, inginerii de la InfoKit actioneaza imediat pntru rezolvarea ei, escaladand problema le persoanele desemnate cand e cazul. Limitele sunt setate pentru monitorizarea spatiului pe disk, utilizarea memoriei si a procesorului pentru a ne asigura de buna functionare a retelei. De asemenea, ca parte a serviciilor noastre de monitorizare, oferim clientilor nostri un raport lunar despre functionarea propice a retelei si recomandari de imbunatatire a performantei ce pot fi aplicate. InfoKit colaboreaza prin contracte de servicii. Serviciile oferite sunt flexibile, customizabile si specifice pentru domeniul afacerii clientilor nostri. Noi intelegem cat de important este timpul de raspuns si oferim solutia. InfoKit va defini metode de masura a succesului prin contract si va raspunde pentru rezultate din start.